fbpx

נרשמים לאתר ונהנים מ- 10% הנחה על הרכישה הראשונה!

לפרטים חייגו: 054-8178931

נרשמים לאתר ונהנים מ- 10% הנחה על הרכישה הראשונה!

איך לטפל ולשמור על תכשיטי יהלומים

שיתוף

MKB Jewelry

MKB Jewelry

תכשיטי יהלומים הם יקרים ויחודיים, ולכן חשוב לטפל ולשמור עליהם בצורה נכונה כדי להבטיח את יופים וערכם של התכשיטים. הנה כמה טיפים לטיפוח ושמירה על תכשיטי יהלומים:

  1. ניקוי התכשיטים: נדרש לנקות מדי פעם את תכשיטי יהלומים כדי להבטיח את הברק והזוהר שלהם. ניקוי עדין ניתן לבצע באמצעות מים חמים עם סבון עדין ומברשת שיניים רכה. ניתן גם להשתמש במוצרים יעודיים לניקוי תכשיטי יהלומים.
    יש להימנע משימוש בחומרים כימיים חזקים שיכולים לפגוע בתכשיט.
  2. אחסון התכשיטים: אחסנו את התכשיטים על משטח רך, כמו בד מיקרופייבר או משטח ייעודי לאחסון תכשיטים, כדי למנוע שריטות ושפשופים. חשוב להימנע מאחסון תכשיטי יהלומים יחד עם תכשיטים אחרים שיכולים לגרום להם נזק.
  3. ביקור לצורך בדיקות: ביקרו במינימום פעם בשנה אצל תכשיטן מקצועי כדי לבדוק את מצב התכשיטים ולבצע תיקונים קטנים או ניקוי מעמיק. התכשיטן יוכל לנקות, להבריק ולהחזיר את התכשיט שנראה שקצת איבד מהברק שלי למראה ומצב חדש כל ידי הטכנולוגיות שיש ברשותו.

השמירה על תכשיטי יהלומים יכולה להבטיח על אריכות חייהם ועל יופים. שמירה על התכשיטים שלכם תבטיח את עמידותם וכך תוכלו להינות מהם ולהעביר אותם מדור לדור.

לכן, במידה ועוד לא ביצעתם ביקור אצל תכשיטן – דברו איתנו לקביעת פגישה לביקורת והצעת מחיר לשיפור התכשיט שלכם לשמירה כל עמידותו לאורך שנים.

מאמרים נוספים